VOCALOID ROLE PLAYING BLINGEE! (PLs. read desc)

 
VOCALOID ROLE PLAYING BLINGEE! (PLs. read desc)
okay.. so im bored. and Iwnt to make a vocaloid roleplaying thingy thing... so yeah.. just pick you vocaloid or Utau on the blingee above.. Neru Akita,Yowane Haku,Teto Kasane, Luka Megurine, Rin & Len Kagamine, Miku Hatsune, Gakupo, Kaito, SF-A2 Miki, Meiko, Iroha, Kiyoteru, Piko Utatane, Gumi, Lily, Yuki.. I hope u pick !!!!!!!!! but first I wanna make a short story of my own! (Yah, i'm REALLY bored) Miku:LEN! RIN! LEN! RIN LEN! RIN!!!!!! Kagamine twins: *Wakes up from shouting miku* WHAT??!!!!!!!!!!! Miku: We're having a family reunion!!!!!! Len: what do you mean? Rin:Len, She means all vocaloids with Teto,Haku and Neru are coming for a reunion. Len: We all live in the same house,we see eachother EVERY DAY and Teto,Haku and Neru comes over EVERY DAY. WHY WOULD WE NEED A REUNION? Miku: CUz I just want to! Rin: Oh Len, why are you so hot headed today? Len: I was really havaing a very nice dream . . . Miku: and what was that dream about? Rin: let me guess, you were inside a banana tree garden..... Len: EXACTLY! I wuz happily eating bananas then this Green headed, twin-tailed girl-robot thing went in and started yelling! Miku: Geez Len, cool yourself down... Len: *Pouts*. RIn: So Miku, who planned this event?. Miku: *Raises hand* I DID!!!!. Len and RIn: *Nervously looks at eachother.* Wh-Who will cook th food? Miku: I will...why? is anything wrong with my cooking? Len: N-No, not really it's just.... Rin: Leeks... Len: We don't like Leeks. Miku: *Eyes fills with tears and turnes buffy and red* WAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! MEANIES!!!!! Rin and len: *Weird..||||| okay sooo... Yeah!! That's just it! since I was bored then I got lazy... so yeah.. DON'T FORGET TO PICK HU U WANT TO BE :DDDDDDD
Etiquetas:
 
SweetyCakeZ14
creado por: SweetyCak...

Califica esta imagen:

  • Actualmente 5.0/5 estrellas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

6 Votos.


Compartir este Blingee

  • Facebook Facebook
  • Myspace Myspace
  • Twitter Twitter
  • Tumblr Tumblr
  • Pinterest Pinterest
  • Compartir este Blingee más...

Enlace de acceso directo a esta página:

 

Sellos de Blingee utilizados

Se han usado 17 gráficos para crear esta foto "role playing".
TAPETY BACKGROUND ANIMATED GLITTER SPARKLE SILVER WHITE BLACK
Miku Hatsune (Vocaloid)
Rin and Len Kagamine
Luka Megurine [Aneki-San]
Fanmade Vocaloid Yowane Haku
Akita Neru
Gakupo Kamui [xxlilrazorbladexx]
(`._.[ ♥Kaito Shion♥ ]._.`)
Sakine Meiko~♥
Kasane Teto
Gumi Megpoid by ★dark_anime_angeL19★
Miki*
Utatane Piko
Lily
Nekomura Iroha
Vocaloid² Kaai Yuki [_IamNina_]
VOCALOID² Kiyoteru Hiyama [_IamNina_]
 
 

Comentarios

Kinggirls2016

Kinggirls2016 dice:

hace 2940 días
hahah i love this! your story is hilarious! I want to be gumi! or leka or miku. hahah ya. Great job with the blingee! The story is what i liked the most! Make more of them!
case_1999

case_1999 dice:

hace 3217 días
cool :D I lyk how u put those stuff 2gether :D  

I wanna be Rin plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz if taken.... GUMI!!! :D TY Jeanny! 

¿Deseas hacer un comentario?

Únete a Blingee (para una cuenta gratis),
Iniciar sesión (si ya eres miembro).

Nuestros socios:
FxGuru: Special Effects for Mobile Video